Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.
Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.
Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.
Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.
Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.
Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!
Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal, Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .
duminică, 22 martie 2009
"Nu" pentru Tesco
"Nu" pentru Tesco
Cornel Penescu, coproprietarul PIC - cel mai mare retailer autohton - a refuzat recent o propunere de preluare venita de la
Tesco, al doilea mare jucator din Europa. Asta dupa ce in 2006, acelasi Penescu respingea oferta Carrefour, nr. 1 european. De ce refuza omul de afaceri pitestean oferta dupa oferta?
"Nu vindem": asa s-a incheiat discutia pe care pitesteanul Cornel Penescu a avut-o anul trecut cu un reprezentant al retailerului britanic Tesco, a carui absenta din România e considerata de observatorii pietei drept un paradox. Propunerea celor de la Tesco, spune Cornel Penescu - omul de afaceri care detine, alaturi de fratele sau Ilie, grupul PIC, nume care vine de la initialele fondatorilor - suna astfel: retailerul britanic avea sa cumpere reteaua deja existenta de magazine, iar grupul fondat de cei doi frati urma sa construiasca si dupa preluare hipermarketuri pentru noul proprietar.
"NO" FOR TESCO, "NON" POUR CARREFOUR. Doua concluzii rapide dupa stirea ca intre Cornel Penescu si emisarul Tesco a avut loc o discutie legata de o posibila preluare. Prima: intâlnirea e prima dovada palpabila ca grupul britanic e gata sa intre pe piata locala. A doua: dupa toate aparentele, faptul ca fratii Penescu au refuzat in 2006 oferta Carrefaour nu e un accident sau o decizie pripita - proprietarii grupului PIC vor intr-adevar sa ramâna pe cont propriu in businessul de retail, in ciuda faptului ca retailerii internationali ocupa judet dupa judet. Motivul pentru care fondatorii PIC au refuzat doua oferte de preluare? "Altceva nu stim sa facem", spune presedintele grupului Cornel Penescu.
De altfel, insusi faptul ca discutiile cu Tesco au fost scurte - doar la nivel de intentie - arata ca pe oamenii de afaceri pitesteni nu-i intereseaza deocamdata sa-si vânda reteaua de hipermarketuri. Nici macar nu s-a ajuns la o oferta financiara - cel putin cel putin asa lasa de inteles presedintele grupului.
Nu la fel au stat lucrurile in cazul negocierilor din 2006 purtate cu francezii de la Carrefour - retailer prezent in România de sapte ani. Atunci, discutiile au depasit faza negocierilor preliminare: Penescu isi aminteste ca francezii l-au abordat prima data
in 2004, imediat dupa inaugurarea primului magazin al retelei PIC (cel de la Pitesti), discutiile fiind reluate in timpul constructiei celui de-al doilea hipermarket (la Craiova). La acel moment - sfârsitul lui 2006 - francezii erau dispusi sa plateasca intre 50 si 60 de milioane de euro pentru cele doua hipermarketuri ale retelei PIC. in cele din urma, Carrefour tot a facut o achizitie pe piata locala: la sfârsitul anului trecut, a cumparat reteaua de 21 de supermarketuri Artima - business fondat la inceputul anilor 2000 de antreprenorul Florentin Banu - pentru o suma care se inscrie perfect in media ofertei facute fratilor Penescu - 55 de milioane de euro.
Dupa refuzul ofertei Carrefour, cei doi frati Penescu au mai deschis câte un magazin in Braila si Oradea - deci se poate presupune ca valoarea grupului a crescut intre timp. {i in cazul Carrefour, Penescu a dat un raspuns foarte asemanator cu cel primit recent de reprezentantul Tesco: "Trebuie sa ai pentru ce sa te trezesti dimineata. Ce sa fi facut eu cu banii?" - se intreba omul de afaceri din Pitesti intr-un interviu acordat anul trecut MONEY EXPRESS.
Dar oare intrebarea pe care Cornel Penescu si-o punea dupa refuzul ofertei Carrefour e una corecta in termeni de business? N-ar fi fost oare justificat sa se intrebe mai degraba daca ratarea ocaziilor de vânzare nu se va intoarce intr-o buna zi impotriva sa? Cu atât mai mult cu cât e probabil ca, mai devreme sau mai târziu, succesul retailerilor pe care azi ii refuza sa insemne subtierea marjelor de profit pe fiecare dintre pietele pe care PIC a investit sau intentioneaza sa investeasca. Nici in acest moment fratii Penescu nu duc lipsa de competitori, fiind strâns concurati peste tot pe unde au magazine (Pitesti, Craiova, Braila si Oradea) de Carrefour, Billa, Auchan, Kaufland ori Real, lista la care se adauga si nume mai mici
- retelele locale de supermarketuri precum Primavara, Ethos si magazinele tip cash&carry Metro si Selgros.
PARIUL PE RETAIL. Dar chiar si in acest context, Cornel Penescu pare ferm convins ca strategia sa - sa nu vânda si sa continue dezvoltarea prin propriile forte - este una buna. Mai mult decât atât, el spune - mai in gluma, mai in serios - ca retailul este singurul domeniu la care se pricepe. Mai in gluma, pentru ca fratii Penescu mai au si alte afaceri: fabrici de ulei, zahar, orez, malai, faina, gris, o companie de taxiuri, un mic grup media si o companie de constructii - business coordonat de fratele sau, Ilie Penescu. Mai in serios, pentru ca 70-80% (procent valabil pentru 2007) din veniturile totale ale grupului PIC vin din retail. Aceasta dupa ce in anii anteriori, hipermarketurile reprezentau circa 50% din veniturile consolidate ale grupului.
{i, daca e sa ne luam dupa declatiile lui Cornel Penescu, retailul va ramâne piesa de rezistenta a grupului PIC. Anul acesta, cei doi proprietari vor finaliza o investitie
de 60 de milioane de euro intr-un parc de retail la Calarasi, sustinuta in proportie de 20-25% cu resurse
proprii. "Suntem primul retailer care face asa ceva in România", se lauda Cornel Penescu. "Deja comertul se indreapta catre asta. Nu-ti mai poti permite sa faci o investitie mare separata, asa cum am facut noi cu cele patru hipermarketuri", adauga el. De altfel, proprietarii PIC au prins gustul parcurilor de retail, pentru ca, dupa Calarasi, mai este programat inca unul tot in 2008 - deocamdata insa, Penescu refuza sa spuna numele orasului in care isi face urmatoarea investitie pe acest segment.
Cu o suprafata totala de 12 hectare, parcul de la Calarasi va include, pe lânga hipermarketul PIC, magazine de bricolaj si mobila. În acest moment, Penescu spune ca negociaza cu nume precum Bricostore, Mr. Bricolage, si cu mai multi retaileri de mobila printre care nu se numara insa si IKEA. "Suntem primii care vin la Calarasi" - mai spune Penescu. De altfel, strategia primului venit a fost aplicata de proprietarii PIC in majoritatea oraselor in care au deschis magazine.
Ca o concluzie intermediara, la sfârsitul anului, fratii Penescu vor avea sase magazine proprii si inca unul intr-un spatiu inchiriat - ceea ce reprezinta, in sine, o noutate tactica pentru PIC. De anul acesta, PIC va deschide si magazine in spatii inchiriate, scopul fiind unul usor de banuit: accelerarea ritmului de crestere. "Noi incercam sa ne dezvoltam cu toata viteza" - spune, pe scurt, Penescu.
Dar poate ca proba de foc pentru proprietarii PIC va fi deschiderea primului hipermarket pe piata bucuresteana - de departe cel mai competitiv loc din România. Miscarea ar putea avea loc in 2009 sau in 2010 - an in care, conform planurilor proprietarilor, reteaua PIC ar urma sa totalizeze 14 magazine. in acest moment, cel mai plauzibil scenariu pentru Bucuresti este inchirierea unui spatiu, nu o investitie greenfield. Un scenariu bun, in opinia lui Valentin {tefan, senior consultant la Roland Berger Strategy Consultants: "inchirierea minimizeaza riscurile pe care le-ar presupune intrarea pe piata Capitalei, pentru ca ii reduce expunerea pe zona de real-estate", spune el.
De ce este atât de imporatnta, pâna la urma, deschiderea unui magazin in Bucuresti pentru fratii Penescu? Dincolo de ratiuni legate de vizibilitate - vorba lui Cornel Penescu: "daca nu esti in Bucuresti, nu esti pe nicaieri" - Capitala reprezinta o mare miza de business. Conform consultantilor de retail, aproape 30% din vânzarile totale ale numelor mari din industrie provin din Bucuresti.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu