Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.
Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.
Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.
Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.
Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.
Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!
Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal, Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .
miercuri, 15 iulie 2009
Strategia electorală a PNL: ignorarea „în general“ a PD-L şi „cu desăvâşire“ a lui Traian Băsescu
Dan Andronic, consultant al liberalilor, explică strategia: ca PNL să crească, PSD trebuie fixat ca principal adversar
PD-L trebuie, în general, ignorat de PNL, iar Traian Băsescu trebuie ignorat cu desăvârşire, este dictonul de campanie
al PNL. El se regăseşte în Ghidul de mesaje pentru campania electorală trimis în teritoriu la sfârşitul săptămânii trecute. “ Da, Ghidul de mesaje este elaborat sub coordonarea noastră, a consultanţilor, iar sfatul nostru este că PNL trebuie să înţeleagă că principalul adversar este PSD, nu PD-L”, ne-a declarat Dan Andronic, unul dintre stategii de campanie ai PNL.
În privinţa şefului statului, liberalilor li se explică faptul că preşedintele este politicianul cu cea mai mare credibilitate la nivelul alegătorilor şi orice atac nu face decât să îi crească popularitatea şi să îl îndemne să intre în campanie şi să ajute PD-L.
Cât despre PD-L, candidaţilor uninominali ai PNL li se explică, în document
, că o identitate clară a partidului „înseamnă întărirea poziţiei de principal partid de dreapta din România”. Ceea ce implică, în viziunea strategilor fomaţiunii, că PNL trebuie să intre în competiţie cu PSD, principalul partid de stânga din România, şi să ignore PD-L, deşi acesta se revendică drept principal partid de drepata.
„Faptul că PSD va începe să crească datorită susţinerii electoratului de stânga va ajuta PNL să crească prin susţinerea electoratului de dreapta”, este logica pe care se construieşte argumentaţia liberalilor. Ei sunt convinşi că astfel PD-L se va vedea plasat într-o poziţia dezavantajoasă, la centru, unde va avea o problemă în a-şi defini o identitate clară din punct de vedere ideologic şi nu va putea câştiga de pe urma adversarilor politici. „Dacă va ataca PSD, va pierde votanţii de stânga, dacă va ataca PNL, va pierde votanţii de dreapta”, speră liberalii.
Candidaţilor PNL le sunt permise riposte la adresa adversarilor de la PD-L numai când este vorba de „atacuri directe şi personalizate” la adresa lor. „Riposta trebuie să fie principială. În niciun caz reacţiile candidaţilor PNL nu trebuie să capete forma unor atacuri la persoană. Liberalii trebuie să fie conştienţi de faptul că atacurile la persoană nu vor face decât să ajute PD-L ca partid de centru şi să crească popularitatea reprezentanţilor săi”, sunt indicaţiile în acest caz. „Privim cu mâhnire campania suburbană a candidaţilor PD-L, care, în lipsa unor proiecte şi a unei activităţi reale în slujba cetăţenilor, inventează calomnii şi lansează atacuri murdare la adresa candidaţilor PNL”, este una dintre reacţiile-tip furnizate candidaţilor. “PSD este un partid hipertrofiat, un partid al baronilor locali al căror singur obiectiv este să se hrănească de la bugetul de stat. Ei vor să câştige ca în capitalism şi să muncească ca în comunism”, este un alt mesaj dictat de conducere.
Liberalii se vor lăuda cu realizările guvernului, dar fără aroganţă
Mesajul general al unui candidat trebuie să cuprindă în mod obligatoriu referiri la realizările guvernării PNL şi recunoaşterea problemelor existente.
Principala recomandare în acest domeniu – fără aroganţă, fără discursuri exagerat de optimiste sau triumfaliste. „Candidaţii trebuie să le vorbească oamenilor despre lucrurile bune pe care le-a făcut PNL. Realizările trebuie menţionate, însă, fără aroganţă, iar mesajele trebuie orientate către viitor, către lucrurile bune care vor fi realizate în continuare”, sună sfatul de campanie.
Candidaţii trebuie, de asemenea, să nu uite că repetiţia este mama câştigării de voturi, mai exact – „cu cât un mesaj este mai des repetat, cu atât creşte probabilitatea ca el să fie mai bine receptat şi reţinut de către alegători”.
„PNL se prezintă în faţa românilor cu angajamentele bifate, nu cu promisiuni irealizabile. În 2004 am promis creştere economică, iar astăzi, România se poate lăuda cu cea mai mare creştere economică din Europa. Şi acesta este doar începutul”, este unul dintre numeroasele exemple de realizări pe care candidaţii va trebui să îl popularizeze.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu